2011. október 14., péntek

Egy sikeres nő a divat birodalmában

 A Trendmagazin tavaly már bemutatta az Andrássy úton található Zegna szalont. A cikk nagyon nagy visszhangot váltott ki, éppen ezért úgy láttuk, van értelme egy újabb interjúnak is ebben a témakörben. Kolozsvári Zsuzsával, az Ermenegildo Zegna üzletvezetőjével Hennel Ádám beszélgetett.


 Tavaly októberben, amikor munkatársunk, Hack Sára itt járt, még Magyari Tamás válaszolt kérdéseinkre, most pedig már veled beszélgetek. Hogyan jutottál el idáig, hogy lettél az üzletvezető egy ilyen luxuskategóriás divatszalonban?

Ez sok mindennek köszönhető, két faktort említenék, az egyik a szerencse, a másik pedig a szakmai jártasság. Az előző munkahelyemen együtt dolgoztam egy Magyarországon elég nevesnek mondható stylisttal, és a nyár közepén felhívott, hogy nincs-e kedvem valamit együtt csinálni vele, mire én igent mondtam, de megemlítettem neki, hogy már nem dolgozom annak a cégnek ahol előzőleg voltam. Ezután két héttel rá itt ültem a Zegna üzlet tulajdonosával, Janikovszky Jánossal egy interjún, és egy héttel később már itt dolgoztam, mint üzletvezető.

Azért legyünk őszinték, mégiscsak egy férfidivattal foglalkozó üzletben vagyunk... Ez mennyire nehezíti meg a dolgodat?

Szerintem ez pont szerencsés, legalábbis én kifejezetten élvezem! Nagyon hálás a férfidivat, főleg a klasszikus vonal és a Zegna világa, amiben én teljesen megtaláltam önmagam. Engem rabul ejt a szövés, a szabás, a kidolgozottság, az, hogy mit mihez lehet viselni... Illetve nagyon megfogott, hogy a Zegna most volt száz éves. Az évforduló alkalmából egy centenáriumi kollekciót adtak ki, egy bizonyos szövetanyagot, ami megjelent az öltönyökön, táskákon, kiegészítőkön, továbbá ehhez még készült néhány speciális ing, kalap és sál is. Rendkívüli dolog, hogy száz éves évfordulóra kiadnak olyan termékeket, amit limitált darabszámban lehet megvásárolni. Például az ilyen cipőkbe bele van ütve a centenáriumi logó, ami engem lenyűgöz!

Teljes interjú elolvasása!